Friday, November 6, 2009

nk meletup ni...


ni nk luah preasaan marah,benci,meluat,menyampah kt sorg pompuan ni... biar jew r blok ni je yang jd pelepas rase benci aku pade pompuan jalang ni,hehe wlpn blog ni kureng diaktifkn gn sbb ttu tp aku msih nk gne..
ermm nk ctr gne mule2 eh..ok gni r senang ada r hamba allah ni aku knl, pd mule aku tgok dia ni tngapan aku thdap dia cam ok r dia ni x r sosial mne wlpn pakaian yg dia pkai 2 biasenye ketat ckit tp biase r skrg, fesion r kt kn..aku saing r gn ye mcm saing lain..kire saing2 ye yg lain pn senang r gn watak n perangai y ni...dia ni cam bdk baik r ermm biase r pompuan kampong r kate kn...aku pn kg gk tp th gk r nk sosial biase2 g2 xsmpai kne kujutan budaya..
hurmm aku dari rase suke saing gn dia sampai leni aku jd bnci yg tersangat ktt pompuan ni..mne aku x rh dia cam bwk imej bruk bg kaum hawa..bodo kn...mule2 nk dijadikn cite dia ni br knl dunia dh msk part yg org wisau r tuk org pompuan..aku mls nk tuduh r dia ni masih xxx ataupn x..tp klu tgok pd care phm2 r...
skrg ni ada luahan kwn2 sekelilng dia yg bgth kwn2 dia ni mng benci gle gn watak yg pompuan jalang 2 bawakk n tgu mse je nj boikot dia ni..
dh r 2 dah penat r taip ni,lain kali lak tp xmo ctr dh sal ni coz myakitkan ati je...ok pesan aku jgn lah pompuan kat luar sne yg terikut2 gn watak pompuan gni, malu r cikit..

No comments: