Monday, October 4, 2010

new life 4 me

dalam 2 3 hari ni ada sesuatu yang berlaku dalam hidup aku..
aku cam diberi pelung tuk hidup semula..benda ni terjadi
dalam hidup aku n aku baru sedar yg slame ni hidup aku ni
terlalu byk aku lakukan kesilapan...aku bjajni gn diri aku
xmo lg lakukan bnda yang same lg...
aku akn trus berusaha tuk ubah cikit2 n perbaiki semua...
aku bersalah sgt gn org2 sekeliling aku...
hari ni akan jadi titik permulaan tuk aku mgkin mse ni aku msti
ubah semua yg berlaku...
dulu aku sokmo nk tahu sal tahap kesetian pompuan n uji pompuan2 yg
dekat gn aku
tanpa aku sedar keinginan aku smakin tinggi tuk th seme 2...bermula skrg aku
xkn lg buat bnda yg sama...skrg aku hanya pk seowang pompuan jew n aku
arap aku bole buat dia bahagia...
leo's name aku gn dia...skrg name 2 aku msti gne kn gn dia...
kpd semua plz suport aku ehh...hahaha xdop lg lee yg lame..
aku harap aku ada kekuatan tuk buat seme ni....

No comments: