Thursday, January 21, 2010

- pakar motivasi -




salam...kt belakang 2 bkn sawah padi,mgkin lalang kot huhu... mse ni perjalan aku ke sek tuk aku jg pakar kausling kew bdk2 UPSR kt sek k jaya gading..ni first projek kami tuk sub TITAS so kami xde pgalaman jg penceramah ni konon lah nk bg motivasi...pew2 pn kami tetap berusaha tuk jdkn benda ni detik terpenting dalam hidup kami...projek ni mule2 aku msk kt ump tau sem 1 tp skrg br pos kt blog coz br skrg ada minat nk main2 gn blog2 ni...
kumpulan kami tdiri dr 5 laki n 5 pompuan...ok r meh nk story ckit sal projek yg kami buat ni...mule2 kami bagikan tugas dlm setiap slot tuk jd ketua handle bdk2 ni...kami ada 3 slot jew tp slot ke3 ni dihandle oleh bdk kampong,yg asal trganu haha aku r 2, poyo kn..
Sal slot ke3 ni mng aku yg nk sangat buat. Kire pew yg ada dlm slot ni pernah aku alami sendiri waktu aku nk ambik UPSR mcm adik2 ni...Slot ni plok ada r sal touching ckit...aku igt lg aaku pnh titiskn ari mate coz dgor ceramah 2...
skrg aku buat bnda yg sama kesan ye sngt mendalam gk sampai semua adik2 2 nagis...aku ada cikit bangga coz aku dpt buat pew yg aku nk buat slame ni n aku dpt motivasikan ckit adik2 ni...mule2 cikgu kt sek 2 pandang rendah keupayaan kami,hurmm lgsung x jge prasan kami dia siap sound lg dia kt klu mcm ni x mari pn xpe...last2 dia tgok dak2 ni bg kerjasama n nagis br dia akui keupayaan kt org...
slot yg aku handle ni gan motivasi yg aku mse aku UPSR dulu adalah bnda same jew dari segi cerita,lagu latar,care2 ermm mcm2 r...aku mcm x caye dpt buat bnda 2 tp aku sangat puas hati ari tu..ntah ble lg aku bole buat lg... Ni antara ahli kumpulan yg mjayakn projek ni tp sebahagiaNye xde dlm gambor coz cbuk mkn ..
ari tu adalah pgalaman yg xkn aku lupe..pgalaman ni x bole dibeli dgn duit mcm org kate.. skrg aku phm npe org kt pglman x bole dibeli.penat lelah kami dah terbayar dgn brjayeNye progam ni...sejujurNye aku rindu kn suasana bile buat progm gni....

No comments: