Thursday, April 21, 2011

jodoh atau cinta

Ermmm 2 tajuk novel yg aku sdg aku bace.ntah mcm mne aku bole tbace novel plak.dulu aku pnh bc 2 3 novel 2 pn sbab si dia tp skrg aku bc novel ni atas khendak aku sndiri.cam pelik jew bole plak aku lyan bnda2 jiwang g2..mgkin lame sgt tubuh aku x lasak dgn keje2 berat kot 2 r jd ala2 pink ni…

Aku mng tabik lah penulis novel ni coz ble jew bace bnda alah ni kt mcm ada jew kt c2asi 2…bakat kot tp pew yg pnting aku n abis kn novel ni hahaha…bace novel gn lyn slow rock mng lyan kpale lah…tambah plok gn stdy week yg x mcm stdy week..

Mlm ni cam ada ksmpatan jew main2 blog yg mng ditinggalkn sokmo ni hahaaha.dah 2 ari kot aku trase sgt2 nk post kn sumthing kt blog using aku ni.mne takNye mlm br ni ak tmimpi sumthing yg pelik tp plot yg amat tersusun tp skrg plot mimpi 2 dah kuca kacir tp aku rase sgt mimpi aku ni cam ada hint yg kuat dlm idup aku…mgkin ada pgajaran yg ada tp aku samar2 jew pew tujuan mimpi aku 2…

Mimpi ni mainan tdo tp nabi yusuf(klu x silap) bole mgtadbir mimpi…ermm hope sgt aku dpt jwpan dr mimpi aku 2 n bnda baik yg aku dpt bkn bnda2 yg bukan2..pertama kali mimpi aku jadi kenyataan sblm jd kenyataan aku ctr kt my mom n sis pas2 ptg jew aku thy g mpi aku 2 mng btl2 tjadi…

K lah nk sambung novel….bye

2 comments:

wanyf said...

wah cam bes jep novel tuh..mahu bace juge..hee
p/s:mimpi pew?lalalala

leo's said...

novel ni serius bez aku pinjam jew..nti aku bli novel kt share ek..ni aku nk jd kn hobi lak...
mimpi...tah ssh nk explain..